Пошуковий запит: (<.>A=Movchan L$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Movchan L. The Swedish experience of developing students’ oral proficiency in vocationally oriented English [Електронний ресурс] / L. Movchan // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2015. - № 10. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2015_10_18
|
2. |
Movchan L. Development of plurilingual competencies through vocationally oriented language learning in Sweden [Електронний ресурс] / L. Movchan // Порівняльна професійна педагогіка. - 2014. - № 4(3). - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2014_4(3)__8
|
3. |
Movchan L. The role of elective courses in students’ professional development: foreign experience [Електронний ресурс] / L. Movchan, I. Zarishniak // Порівняльна професійна педагогіка. - 2017. - № 7(2). - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2017_7(2)__5
|
4. |
Movchan L. Developing Professional Identity of Economics Students through Foreign Language Learning in Ukraine and Abroad [Електронний ресурс] / L. Movchan // Порівняльна професійна педагогіка. - 2018. - № 8(2). - С. 58-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2018_8(2)__10
|
5. |
Movchan L. To the issue of vocational english syllabus design for sustainable foreign language education [Електронний ресурс] / L. Movchan // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 34. - С. 121-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_34_11 Розглянуто питання конструювання програм з англійської мови для професійного спілкування з урахуванням позитивного зарубіжного досвіду. З'ясовано, що в багатьох університетах Європи курс англійської мови вивчено поступенево залежно від поча ткового рівня володіння нею, а володіння іноземною мовою на рівні В2 є необхідною умовою вступу на основний курс навчання в немовних ЗВО. Відтак, немовним ЗВО України варто адаптувати навчальні плани відповідно до потреб студентів та їх початкового рівня володіння іноземною мовою, удосконалити зміст на форми самостійної роботи студентів і контролю.
|
6. |
Kovalchuk V. I. Digital transformation of vocational schools: problem analysis [Електронний ресурс] / V. I. Kovalchuk, S. V. Maslich, L. G. Movchan, V. V. Soroka, S. H. Lytvynova, O. H. Kuzminska // CTE Workshop Proceedings. - 2022. - Vol. 9. - С. 107-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2022_9_11
|
7. |
Kovalchuk V. I. Digitalization of vocational education under crisis conditions [Електронний ресурс] / V. I. Kovalchuk, S. V. Maslich, L. H. Movchan // Educational Technology Quarterly. - 2023. - Vol. 2023, Iss. 1. - С. 1-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edtq_2023_2023_1_3
|
8. |
Lupenko A. Analysis of two-section phase-controlled resonant voltage converter [Електронний ресурс] / A. Lupenko, L. Movchan, I. Sysak // Вісник Тернопільського національного технічного університету. - 2023. - № 2. - С. 87-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tstub_2023_2_12
|